السلام عليكم يا مهندسين مصراوى سات كل عام وانتم بخير محتاج منكم حل المشكله دى ارجو الدخول

الويندز و التعريفات

الاول السلام عليكم انا زكرت الموضوع ده من قبل ارجوكم حل المشكله دى ولكم جزيل الشكر
انا شغال علي نسخه فيسته من زمان المهم بصيت لقيت الوندوز بقه تقيل علي الجهاز والمتصفحات وقفت عن العمل مفيش شغال غير فاير فوكس الاصدار القديم اما اي متصفح تاني لا بيقول اصالك غير امن ومره يقلي الوقت والتريخ معان الوقت والتريخ تمام المهم نزلت نفس الوندوز نفس المشكله نزلت xp نوعين نفس المشكله وكمان نزلت الخام الي بي سيريال والبرفشنل برضو المهم واحد مهندس قلي الدعم وقف عليهم نزل نسخه 7 سفن نزلت الوندوز من علي المنتدي باخر تحديثات ولاكن اشتغلت يومين ونفس المشكله من تاني قلولى الدعم وقف عن 7 كمان ايه الحل ارجوكم خلي بلكم انا شغال فني صيانه رسيفر وبحتاج كل الودرات والبرامج الي تخص الرسيفر والمشكله الاكبر جهازي علي قده مش عالي واليكم بعض الصور للجهاز
دي صوره النسخه

بطلب منكم نسخه تكون متفعله وتكون منسبه للجهاز ده ولكم جزيل الشكر ولو البرامج الي عندي مش هتمشي علي الجهاز ياريت رابط البرامج الجديده
طلب اخر معلش لو حل المشكله دى نزول نسخه ياريت تكون بصيغه ايزو اسف علي طول الشرح ولاكن انا بعاني من المشكله دي
تزكير انا جربت xp سيرفس بك سري وكمان نسختين من xp و سيفن و نيولك و فيسته

الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	2020-05-30_031712.jpg‏
المشاهدات:	16
الحجـــم:	73.9 كيلوبايت
الرقم:	943956   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	2.jpg‏
الحجـــم:	63.8 كيلوبايت
الرقم:	943957   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	3.jpg‏
الحجـــم:	59.5 كيلوبايت
الرقم:	943958  
----------------------------

حصرى ويندوز إكس بى بتحديثات مايو 2020 | Windows XP Professional SP3 x86 - Integral Edition 2020.05.05

الرابط مش شغال

الروابط شغالة صورة التحميل
من جهازى