طبق 90 سم ممكن اركب كام قمر

تركيبات الدش و الشبكات المركزية

اخوانى ممكن اركب كام قمر على 90
لو جعلت عاموس فى المنتصف
او نايل سات
ممكن شرح لو سمحتم

----------------------------

ممكن تركب لغاية أربع أقمار بإذن الله وهم الأوروبي سنتر والنايل سات على مسطرة والآموس على مسطرة وال w3 على مسطرة وممكن كمان eutelsat 16 شرق بعد الأوروبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة playstation.2 مشاهدة المشاركة
ممكن تركب لغاية أربع أقمار بإذن الله وهم الأوروبي سنتر والنايل سات على مسطرة والآموس على مسطرة وال w3 على مسطرة وممكن كمان eutelsat 16 شرق بعد الأوروبي
متابعة طيب... ويمكنك ايضا تركيب التركيبة دى ايضا:

تمام جدا كلام الاخواة الافاضل لكن الغى اموس لانه ليس له اى اهمية غير باقة يس وهى مملة فى التقطيع وكمان نرجو مقاطة الناس دى ويكفيهم قتل اطفال وناس غزة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GADGAD مشاهدة المشاركة
تمام جدا كلام الاخواة الافاضل لكن الغى اموس لانه ليس له اى اهمية غير باقة يس وهى مملة فى التقطيع وكمان نرجو مقاطة الناس دى ويكفيهم قتل اطفال وناس غزة
أحييك بشدة أخي الغالي لوطنيتك الملحوظة وجزاك الله خيراً للنصيحة لكن يا أخي في الله نحن هنا في مكان لتبادل العلم ولا دخل للسياسة بما نحن فيه هنا وكان من الأفضل الإكتفاء بذكر بأن القمر لا يحمل سوى باقة yes وأن بها تقطيع وبالتالي فلا داعي بالإهتمام بالقمر .... أما السياسة وعلى الرغم من تضامني مع أهل غزة ومايحدث فيها على أيدي الصهاينة إلا أن مثل هذه الأمور لا علاقة لنا بها هنا .... هذا رأيي الشخصي ولا يخص إلا أنا فقط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة playstation.2 مشاهدة المشاركة
أحييك بشدة أخي الغالي لوطنيتك الملحوظة وجزاك الله خيراً للنصيحة لكن يا أخي في الله نحن هنا في مكان لتبادل العلم ولا دخل للسياسة بما نحن فيه هنا وكان من الأفضل الإكتفاء بذكر بأن القمر لا يحمل سوى باقة yes وأن بها تقطيع وبالتالي فلا داعي بالإهتمام بالقمر .... أما السياسة وعلى الرغم من تضامني مع أهل غزة ومايحدث فيها على أيدي الصهاينة إلا أن مثل هذه الأمور لا علاقة لنا بها هنا .... هذا رأيي الشخصي ولا يخص إلا أنا فقط
اخى احترم رائيك وانا ايضا قولتى رائى وفى النهايه لك حرية الاختيار ولكن تعقيبى الوحيد على كلامك
****انا ما يحدث فى غزة ليس لنا دخل بيه****
اعتذر لك اخى عن تحدثى فى شئ ليس لك دخل بيه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ah3333 مشاهدة المشاركة
اخوانى ممكن اركب كام قمر على 90
لو جعلت عاموس فى المنتصف
او نايل سات
ممكن شرح لو سمحتم
تفضل يا غالى التركيبة دى..؟