حيرتونى والله

كيوماكس 999 HD ( H1, H2, H3, H4, H5, H6 )

ان شاء الله انا نازل اشترى كمان كام ساعه ومش عارف اجيب ايه ناس تقول H4 كويس وناس تقول لا وناس تقول هات تايجر ا و ستار سات هايبر وناس تقول H3 كويس حد يقولى انزل اجيب ايه انا عايز اشترى جهاز iptv فيه كويس بس كده

----------------------------

والله ,يا اخى H4 مية مية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wessam1 مشاهدة المشاركة
والله ,يا اخى H4 مية مية
حضرتك شايف اللى بيدخلوا يقولك دا تعبان وفاشل مع انى لما بشغل اى رابط على برنامج سيمبل مش بيقطع عندى خالص انا خايف اجيبه وميشتغلش هو شغال عندك كويس

H3 BLUS ممتاز وعن تجربه يفتح معظم القنوات وIptv الخاصه به ممتازه بها كل الروابط وتعمل على سرعة نت 1 ميجا بشكل جيد جداً وسعره كويس ويقبل ملفات قنوات H3 العادى
توكل على الله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nasser مشاهدة المشاركة
H3 BLUS ممتاز وعن تجربه يفتح معظم القنوات وIptv الخاصه به ممتازه بها كل الروابط وتعمل على سرعة نت 1 جيجا بشكل جيد جداً وسعره كويس ويقبل ملفات قنوات H3 العادى
توكل على الله
الف شكر لحضرتك واكيد تقصد سرعة 1 ميجا مش جيجا

ستار سات2000 الهايبر يليه الكيوماكس اتش 4 لو عايز بورده محترمه اما باقى الاجهزه فكلها الى حد ما متشابهه اما عيوب الاجهزه فهى عيوب فرديه اما لعدم خبره فى التعامل مع الاجهزه او مشاكل فى النت وبلاش حيره واللى يوفقك فيه ربنا هو نصيبك المحتار ده بيتعب

بص اخى العزيز الجهاز موجود عند والحمد لله شغال مية مية وبعمل فى الاجهاز زى ما انا عايز وكفاية ان hd ولى تحول ,وان شاء الله لى اكتر من تحول فى المستقبل ويشتغل سرفر مجانيةوبرحتك برد
وسيبك من وIptv علشان هى 3 شهر